2 thoughts on “Myöhässä. Taas.

  1. Moi Tanja! uudehko lukija täällä ilmoittautuu : ) sun blogi on tosi pirteä ja kivan monipuolinen, olen lueskellut tätä muutamana iltana, ja tykkään kun kirjoittelet myös noista työkuvioista, sulla riittää vauhtia ja tapahtumia! Mä oon kanssa AINA myöhässä ja en vaan tiedä mikä siihen auttaisi, olen kokeillut kaikenlaisia kampanjoita.. Ehkä vaan tulee ahnehdittua liikkaa ohjelmaa ja sitten aikataulut pettää herkästi, jos ei vaikka heti löydykään parkkpaikkaa tai juuttuu ruuhkaan.
    Mihin juoksutapahtumaan sä ootkaan menossa? tsemppiä treeniin, teidän valmentaja ja treenit kuulostaa tosi makeelta!
    ai juu, kerroin mun miehelle että olen löytänyt uuden blogin, Fashion meets Success.. hehe mistähän tuli tollainen nimi mieleen🙂
    terkuin Kirsi

  2. Moi Kirsi, ja anteeksi että vastaaminen viipyi! Viime viikko oli vaan niin kiireinen. Kiitos että luet blogiani, musta tuntuu jotenkin hämmentävältä miten moni uusi lukija on löytänyt. Millaisista jutuista sä tykkäisit ja miten neuvoisit mua kehittämään blogiani paremmaksi?

    Ollaan kuulolla, hauskaa syksyistä viikkoa. Tanja

Leave a Reply

