Byredo ei ollut konkurssissa ja toimitusongelmat ovat taaksejäänyttä elämää! Sain NK:lta mun suosikkituoksu Bibliothequen! Ja Tukholmassa kaikki on paremmin, osa 2: sieltä saa myös mun suosikkituoksuja Annick Goutalilta. Mä spreyailen niitä kiitän reippaasti että ne kuluu nopeasti. Nyt valitsin syksyn tuoksuksi Mimosan. Mietin pitkään sen ja Petit Cherien välillä. Tällä kyllä taas tuoksuu hetken hyvältä.

20120914-190021.jpg

Mun kampaaja Kati suositteli mulle Marc by Marc Jacobsin hiuslenkkejä. Ne on napakoita ja niissä on sellaisia kivoja killuttimia.

20120914-190312.jpg

Ja Linda johdatti mut Mood -galleriassa uuteen putiikkiin, My Closetiin, josta Optio Gaalaan lähti mukaan McQ Alexander Mqueenin musta kotelomekko. Ja just kun mä hain jotain värikästä ja seksikästä, niin tällaiseen päädyin. Tää on toisaalta klassisempi ja sekä Tukholmassa että mun nettikaupoissa valikoima menkkojen osalta oli tosi huono. Tilanteen pelastaa nää kultaiset sandaalit jotka saapui Mytheresasta.

20120914-190705.jpg

20120914-190722.jpg

5 thoughts on “Tukholman tuliaiset

  1. Makeet kengät! Mekko pitää nähdä päällä, mustasta ei oikein erota muuten. Juicy Couturen hiuslenksut on muuten ihan samanlaisia! Bon weekend!

Leave a Reply

