Mä sain mahdollisuuden live-blogata ja seurata Applen uuden iPhone 5:n julkistustilaisuutta mun duuniblogin kautta. Mua alkoi, yllättävää kyllä, jännittää kun tätä live-bloggausta hehkutettiin Soneran Facebook -sivulla ja sit mä en oikein tiennyt miten mä osaan poimia Applen Tim Cookin ja muiden sanomisista ne oleelliset, hehkuttaa oikeissa kohdin ja olla kriittinen oikeissa paikoissa. No, show kun alkoi, en mä kerennyt paljon miettiä, bloggasin vaan ne jutut mitä ne sanoi. Ei siinä paljoa analysoitu, hehkutettu eikä muutakaan. Hieno uutuus toi iPhone 5, kohta sen saa!

20120912-230241.jpg

Käy tsiigaamassa mitä mä sinne postailin. Ja mitä tykkäät uudesta iPhone 5:sta?

Ja se mun blogi on täällä:

iPhone 5 – liveseuranta 12.9. / Tanja Piha

20120912-230505.jpg

One thought on “Live-bloggausta iPhone 5 -lanseerauksesta

  1. Hyvin meni, well done Tanja!!! Seurasin lanseerausta silmä kovana itsekin – mun iPhone nelonen on hajoomispisteessa joten oon miettinyt odottaako vitosen tuloa vai hankkiako 4S. Ja itseasiassa päädyin tähän viimeksimainittuun eli 4S ostoon, luulis että hinnat tulee alas kanssa aika lailla nyt kun on uudempi malli markkinoilla. Vai..?
    Topakkaa torstaita!❤

Leave a Reply

