20120911-200016.jpg
Tiukkaa settiä tänään. Mulla pyörii mun strategia-jengin kanssa kuukausittainen workshop ja nyt yritin laittaa itseni peliin siihen malliin että saan lobbailtua yhteiselle agendalle pari projektia. Ja selkeä työvoitto, kukaan ei ainakaan isoon ääneen dissannut mun ajatuksia. Toisaalta, niitä kun esittelee asiakkaan äänen pohjalta, on siihen vaikea väittää vastaan. Meillä duunissa tosi mahtava työkalu on Net Promoter Scoren hyödyntäminen kaikessa kehittämisessä ja siitä mä taas tänään ammensin. HBR:n blogissa on musta hyvä ja ajankohtainen näkemys tästä NPS:sta, tsiigaa se täältä. Kuvassa mä poseeraan meidän toimituksen asiantuntijan kanssa, sain pari sim-korttia käteen. Ne lähtee mun kanssa torstaina Tukholmaan!

Tänään on muuten ollut kahden treenin päivä. Aamulla juoksukoulun pilates ja sitten illalla crossfittiä. Nyt mä alan himmailemaan ennen ens viikon puolikasta, muutama kevyt lenkki. Pitäs saada mun virtuaali-coach vielä linjoille niin saan viime hetken vinkit valmistautumiseen Rubalta.

Ja tänään illalla vielä ohjelmassa nettishoppailua, ens tiistain Optio Gaalan outfit vielä auki. Kengät mä tiedän mitkä haluan mutta mekon suhteen oon tosi epävarma. Yksi asia on varma, musta kotelomekko se ei ainakaan ole.

Leave a Reply

